18. 6. 2020
Doba koronavirová nám ukázala, že cesta bezkontaktních
plateb je budoucnost a cesta plateb přes aplikaci je populárnější
čím dál tím více. Týká se to nejen čerpacích stanic, ale také myček
a mycích center. Na českém trhu již druhým rokem úspěšně funguje
finská společnost Superoperator, která majitelům myček nabízí
unikátní řešení, které je nejen platební metodou, ale především
nástrojem komunikace se zákazníkem, a přináší ještě další důležité
benefity navíc.
Jak přitáhnout zákazníka
Na trhu existují různá řešení poskytující bezkontaktní platby
jako platební terminály, věrnostní karty nebo sofistikovanější
možnosti, jako platby pomocí QR kódu. Superoperator hardware a
aplikace je však ještě mnohem více. Jedná se především o moderní a
komplexní nástroj pro správu zákazníků, tvorbu cenových nabídek a
způsob, jak svou myčku zviditelnit pro všechny druhy zákazníků od
privátních přes firemní, třeba i z opačného konce republiky.
Majitel myčky tak díky zapojení se do sítě digitalizovaných myček
Superoperator získá zcela nové zákazníky, kteří se navíc budou
vracet. Díky tomu může dosáhnout větší vytíženosti myčky, větších
tržeb a větší marže.
Jak Superoperator funguje?
Společnost poskytuje hardware, který se jednoduše nainstaluje na
myčce díky propojení s technologií samotné myčky. Tento
hardware je universální pro všechny technologie a výrobce na trhu.
Společnost nabízí řešení pro tunelové a portálové myčky, ale také
pro ruční myčky s více boxy nebo velká mycí centra s více
technologiemi najednou, jako jsou pračky koberečků, vysavače apod.
Hardware se pohybuje v cenovém rozpětí od cca 40 do 115 tisíc
(bez DPH). Záleží na použité technologii a počtu zapojených
zařízení. Měsíční poplatek za službu se pak odvíjí buď od obratu,
nebo je fixní. Na hardware je jako nadstavba napojený software a
aplikace. Každý majitel myčky se může rozhodnout, jestli se zapojí
do universální aplikace Superoperator, která v sobě sdružuje
všechny digitalizované myčky na českém trhu (v současné době
je takto vybaveno 130 myček), nebo, jestli bude chtít, svou vlastní
aplikaci na míru.
"Přečte" SPZ i zákazníka
Systém funguje na principu rozpoznání SPZ (portálové a tunelové
myčky) nebo jejího naskenování (samoobslužné boxy). Superoperator
aplikace umožňuje získat provozovateli mycího centra důležité
informace o zákaznících z hlediska jejich potřeb a následně
nabízí možnost s nimi efektivně komunikovat. To v dnešní
době představuje největší konkurenční výhodu, neboť data jsou dnes
"nové zlato".
Díky aplikaci má majitel možnost zákazníkům sdělit, jaké nabízí
programy, ceny a akční slevy, které může programovat podle počasí,
denní doby, podle druhu zákazníka, může definovat různé balíčky
programů, které fungují jako předplacené nebo věrnostní karty, a
zároveň může efektivně řešit evidenci firemních zákazníků na
fakturu.
Aplikace do budoucna majitelům myček umožní i zvážit, jestli
nutně potřebují u myčky obsluhu, protože zákazník si pomocí
aplikace volí, platí a spouští program sám. Se zákazníky pak může
majitel myčky komunikovat různými moderními způsoby už v rámci
aplikace, nebo v telefonu pomocí tzv. push notifikací, což jsou
krátké cílené zprávy ve formě SMS nebo e-mailu, když zákazník např.
jede poblíž takto vybaveného mycího centra, nebo už dlouho
v myčce nebyl.
Na trhu zatím neexistuje komplexnější nástroj pro správu myčky,
získávání nových zákazníků a zvýšení zisku z ní. Nechcete se
také zapojit? Více podrobností najdete na www.superoperator.cz.
Autor: PR Superoperator, Zdroj: PETROLmagazín