30. 10. 2012
Z ročního testování vyplynulo, že tzv. rebranding
čerpacích stanic Benzina na Star a Orlen se zatím neuskuteční.
Stalo se tak jen na sedmi benzínkách, prodeje paliv ani tržby to
však neovlivnilo ve srovnání s dobou, kdy na těchto čerpacích
stanicích zářila loga benziny. Společnost Unipetrol však myšlenku
na přejmenování neopouští.

Podle Mikuláše Dudy z tiskového oddělení Unipetrolu eliminuje
druhou fázi testování špatná ekonomická situace v Česku, nové
značky však lidé přijali dobře. "Ukázalo se, že značky Orlen a Star
byly ze strany klientů akceptovány, přestože nebyly podporovány
prostřednictvím marketingové kampaně," řekl Duda. Marketingový
průzkum realizovaný v průběhu testu potvrdil dobrou zpětnou vazbu
klientů na značky Orlen a Star a přejmenované pumpy si už své nové
názvy nechají. Přejmenování dalších čerpacích stanic
v současné době.
Značku Orlen aktuálně v ČR mají tři čerpací stanice, Star
čtyři. Orleny se úrovní služeb orientovali na movitější klientelu a
měly nahradit značku Benzina plus. Star naopak láká řidiče, pro
které je hlavním kritériem nízká cena paliva. Se značkou Orlen se
mohou motoristé setkat na území Polska, Star je rozšířená
hlavně v Německu.
Koncern PKN Orlen se myšlenky na přejmenování nevzdává, nicméně
v současné době se odkládá i další testování zákazníků. "Bylo
rozhodnuto, že zahájení druhé fáze testování, která se zaměří na
zmapování názorů řidičů na případnou změnu značky Benzina, bylo
odloženo kvůli složité ekonomické situaci v České republice,"
vysvětlil Duda.
Autor: jk, Zdroj: Novinky