2. 6. 2015
Síť 190 čerpacích stanic EuroOil, vlastněná společností
Čepro, spustila 1. června velkou marketingovou kampaň nazvanou
"Trhni losem", která potrvá až do 30. června.

Kampaň je spojena s akcí, v rámci níž každý zákazník, jenž
natankuje minimálně 30 litrů pohonných hmot, od pokladní získá
"los", resp. kupon. Ten po obdržení roztrhne a okamžitě se dozvídá,
zda vyhrál 0,33l nápoj zdarma nebo poukázku na nákup paliva
v hodnotě 300 Kč v síti EuroOil. Okamžitá výhra však není
jediným tahákem soutěže. Na webových stránkách může po registraci
každý zákazník zadat číslo účtenky a v soutěži pokračovat o
hlavní výhru, kterou je "palivo na rok zdarma" - poukázky na nákup
pohonných hmot v hodnotě 20 000 Kč. Soutěž o poukázky na
odběr paliva probíhá také na facebookových stránkách EuroOil.
"Cílem promo akce Trhni losem je zvýšení jednotkového nákupu a
samozřejmě také přilákání nových řidičů k našim čerpacím
stanicím," říká Lenka Svobodová, vedoucí oddělení marketingu a
komunikace společnosti Čepro. Kampaň je komunikována v on-line
mediích, včetně Facebooku, dále pak na billboardech,
v rozhlase a také na inzertních nosičích na čerpacích
stanicích EuroOil. Kampaň probíhá na všech čerpačkách EuroOil mimo
dvou bezobslužných stanic a jedné tankovací lodě na Vltavě.
Autor: TZ, Zdroj: Čepro