Škoda v Německu oslovuje potencionální zákazníky prostřednictvím pistolí na stojanech pump

Německý importér automobilů Škoda společně se společností Alvern Media spustili reklamní kampaň na čerpacích stanicích v Německu, která má přesvědčit uživatele automobilů se staršími dieselovými motory, aby přešli na ekologicky šetrnější pohony a značku Škoda.

Škoda kampaň Bye-Bye

Majitele starších dieselů má přesvědčit reklama na tankovacích pistolích, papírových ručnících a rukavicích. Zde najdou slogan "prodejte svůj starý diesel kvůli novému vozu Škoda" doplněný logem Škody na pistolích a nabídkou na bonus "Bye Bye" až 6000 Euro, pokud se zbaví svého starého automobilu, jehož motor splňuje maximálně emisní normy Euro I-IV.
"Výrobci automobilů v současné době vytvářejí pobídky, které motivují německé řidiče, aby přešli na nové, efektivnější a ekologické vozy," vysvětluje Thorsten Huneke, obchodní ředitel společnosti Alvern Media. "V této kampani Škoda ukazuje, jak přímo oslovit cílovou skupinu v ideálním prostředí bez plýtvání."
V Německu bylo více než 9600 pistolí na čerpacích stanicích vybaveno touto reklamou, což odpovídá dvěma třetinám všech čerpacích stanic.

 

PetrolPlaza

Diskuse

    Přidat nový komentář

    Petrol Magazín

    Aktuální vydání2020/02 Téma číslaŽeny na čerpací stanici v době pandemie koronaviru
    Aktuální číslo

    Přihlašte se k odběru novinek

    Reklama

    • Uniti 2021 4
    • CardManager

    PETROLsummit 19

    31. 10. 2019

    Hotel Olympik - Sokolovská 615/138
    Praha 8

    Přihlásit se

    PETROLawards

    13. ročník

    prestižní profesní
    celooborové soutěže

    Více informací