17. 9. 2025

Síť občerstvení Fresh Corner slaví 10 let, společnost MOL k
jubileu spouští televizní spot i kampaň s influencery
Praha, 17. září 2025. Koncept rychlého občerstvení Fresh Corner
společnosti MOL letos slaví deset let. Výročí doprovází rozsáhlá
kampaň, která odstartovala v září. Zapojení influenceři coby Fresh
Hunters budou přímo na pobočkách plnit zábavné výzvy. Zákazníci se
pak mohou těšit na soutěž o zážitkové poukazy i na slevové kupony v
aplikaci MOL Move. Od svého spuštění v roce 2015 se Fresh Corner
vypracoval v jednu z nejvýznamnějších maloobchodních sítí svého
druhu v Evropě. Aktuálně zahrnuje více než 1 300 poboček v devíti
zemích, z toho 254 v České republice.
"Deset let Fresh Corneru je pro MOL významným milníkem,
který představuje speciální podzimní kampaň. Ta připomíná, jak se
během uplynulé dekády měnil náš každodenní život. Co ale zůstává,
je potřeba na chvíli zpomalit, nadechnout se a dopřát si něco
dobrého. Fresh Corner je už deset let jistotou na cestách,"
komentuje Mikuláš Duda, manažer korporátní komunikace společnosti
MOL.
Fresh Corner slaví s influencery i se
zákazníky
K výročí poběží speciální televizní spot i kampaň na sociálních
sítích. Společnost MOL ve spolupráci s agenturou WMC Grey a
mediální agenturou Dentsu zapojila šest známých tváří z řad
influencerů, moderátorů, herců i zpěváků. Zapojené celebrity budou
v kampani vystupovat jako tzv. Fresh Hunters a na pobočkách Fresh
Corner budou jeden po druhém postupně plnit zábavné výzvy spojené
se sortimentem a prostředím řetězce. Sérii videí odstartuje
moderátor Martin Vévoda, který zároveň představí koncept celé
kampaně, na konci videa pak nanominuje následujícího Fresh Huntera.
Známé tváře jako je zpěvák Sebastian, moderátor Jakub Kotek alias
Koťák či herečka Natálie Halouzková si pak skrze Reels na
Instagramu předávají pomyslnou štafetu a plní zábavné výzvy.
Zákazníci MOL Česká republika mohou v průběhu září a října
využívat speciálních slevových kuponů a nabídek na sortiment v
rámci věrnostního programu MOL Move. Každým nákupem v síti Fresh
Corner se zároveň zapojují do slosování o pět zážitkových voucherů
v celkové hodnotě 125 000 korun.
Kampaň vyvrcholí 10. října narozeninovým eventem na pobočce
čerpací stanice MOL v pražských Vršovicích. Součástí programu bude
koncert zpěváka Sebastiana, který patří mezi hlavní tváře
kampaně.
Z D1 až do centra Prahy
Otevření první pobočky před 10 lety zahájilo novou éru
občerstvení na cestách. První český Fresh Corner se otevřel 23.
července 2015 ve Vyškově na dálnici D1 ve směru na Brno. Od té doby
se síť neustále rozrůstá a rozšiřuje svou nabídku. Kromě klasického
občerstvení dnes 21 poboček nabízí i teplá minutková jídla. V roce
2024 MOL Česká republika na svých stanicích prodala více než 12 a
půl milionů šálků kávy a 5 milionů hot dogů. V rámci letošních
oslav desátého výročí Fresh Corner společnost nově zařadila
sortiment studených káv.
Zdroj: TZ