Privátní značky MOL posílí brambůrky a nový energetický nápoj

Chipsy brand

Nový energetický nápoj "Jim" přichází na čerpací stanice MOL v České republice s příchutí tutti frutti, k dispozici je i ve variantě bez cukru a aspartamu. Naopak brambůrky s názvem Crunch&Go si zákazníci mohou vybrat ve 4 různých příchutích - klasické solené, paprikové, zakysaná smetana s cibulkou i odlehčená se sníženým obsahem tuku a soli. Obě novinky si mohou zákazníci vychutnat v celé evropské síti MOL, čítající 2000 čerpacích stanic ve 12 zemích střední a jihovýchodní Evropy. 

V roce 2021 MOL uvedl na trh první produkt pod vlastní privátní značkou. Šlo o kávová zrna Fresh Corner coffee beans, inspirovaná úspěšným konceptem čerstvého občerstvení Fresh Corner. Letos značka navázala uvedením baleného mléka Fresh Corner Milk, které umožňuje kávový zážitek podle standardů Fresh Corner z pohodlí vlastního domova.  Příchod nového energetického nápoje Jim
a kolekce slaných brambůrků Crunch&Go znamená rozšíření produktové řady privátní značky MOL a ještě výraznější odlišení maloobchodní nabídky od konkurence.

Kategorie energetických nápojů roste na čerpacích stanicích již několik let po sobě ve dvouciferných číslech. Za posledních 12 měsíců eviduje společnost MOL nárůst přibližně 15 % jak v obratu, tak v počtu prodaných položek. Také kategorie slaných pochutin po několika letech stagnace zaznamenává v posledních měsících dynamický nárůst. Meziročně roste na čerpacích stanicích MOL o 8 %, za poslední čtvrtletí o více než 20 %.

"Uvedením dalších produktů privátní značky na našich stanicích chceme výrazně posílit vnímaní MOL jako retailera, který přináší na trh vynikající kvalitu za dostupnou cenu. Mám plnou důvěru v to, že produkty z obou nových řad Crunch&Go a Jim se budou našim klientům líbit, a hlavně i chutnat,"komentuje uvedení nových produktů Jan Semotán, Head of Retail MOL Česká republika. 

Energetický nápoj Jim, jehož zosobněním je stejnojmenný bostonský teriér, obsahuje 5 různých vitamínů B (B2, B3, B5, B6 and B12). Navíc je bez konzervantů a varianta bez cukru neobsahuje aspartam. 100 % recyklovatelný obal je dnes již samozřejmostí. Brambůrky Crunch&Go jsou vyrobeny z kvalitních brambor a prostřednictvím nejmodernější technologie vytvarovány do dokonale křupavé, zvlněné pochoutky. Krystaly soli použité v lehce slané a slané variantě pochází ze solných dolů Parajd, jednoho z největších solných rezervoárů v Evropě. Solné krystaly obsahují 84 různých minerálů a jejich stáří se odhaduje až na 20 milionů let. 

Nápoje energy

Autor: MOL Česká republika, s. r. o., Zdroj: Tisková zpráva

Diskuse

Petrol Magazín

Aktuální vydání2022/03 Téma číslaReportáž UNITI EXPO 2022 Stuttgart
Aktuální číslo

Přihlašte se k odběru novinek