Třetina Čechů si dává kávu na ČS pravidelně. OMV teď přidává podzimní novinky

OMV káva a maliny

Káva není jen nápoj, ale i rituál, který mnoha lidem pomáhá načerpat energii a zpříjemnit si den. Jak ovšem odhalil průzkum společnosti OMV, mezi hlavní důvody, proč si zákazníci kupují kávu na čerpacích stanicích, kromě samotného doplnění energie patří také chuť kávy a její vůně. A právěna tyto smysly míří podzimní novinky, kteréOMV uvedlo na svých čerpacích stanicích od 1. října.

Je ráno, pracovní den před vámi, jenže něco tomu chybí. Bez kávy to zkrátka nejde. Tento ikonický nápoj se stal součástí každodenní rutiny milionů lidí a Češi nejsou výjimkou. Ti si ovšem nedopřávají kávu jen doma nebo v práci. Významnou roli hrají i čerpací stanice, kde si podle aktuálního průzkumu OMV dává kávu pravidelně 29 % lidí.

Důvodů, proč si lidé dopřávají kávu právě na čerpací stanici, je hned několik. Kávová pauza během cesty se stává malým rituálem, který spojuje praktičnost s požitkem. "Z našich dat vyplývá, že si lidé kávu nejčastěji dopřávají kvůli doplnění energie. Energie jako hlavní motivaci při konzumaci kávy označilo 38 % dotázaných. Významnou roli ale hraje i samotná chuť a vůně kávy. I proto klademe velký důraz na kvalitu surovin a neustále pracujeme na tom, aby naše kávová nabídka odpovídala očekáváním zákazníků," říká Michal Janda, Convenience Retail Manager OMV Česká republika.

Jak ukázal průzkum, kvalita kávy je pro Čechy velmi důležitá. Pro 56 % respondentů je kvalita kávy rozhodujícím faktorem při volbě čerpací stanice, zásadní je pro zákazníky také chuťový profil kávy. V nabídce OMV proto zákazníci najdou jak základní směs VIVA Classic Selection, tak i výběrovou kávu Single Origin. Veškerá káva navíc pochází od pěstitelů formou Direct Trade, což zajišťuje její vysokou kvalitu a férové podmínky pro producenty. Celých 48 % si pak kávu sladí, nejčastěji jednou lžičkou cukru. Alternativu slazené kávy mohou pro zákazníky představovat sirupy s příchutí.

Nová sezónní nabídka OMV: Skořicová dýně a Růžová karamelka

Na podzim proto společnost OMV připravila pro své zákazníky hned dvě novinky. První z nich je caffè latte skořicová dýně, které přináší hřejivou, krémovou a příjemně sladkou chuť inspirovanou barvami podzimu, s bohatou vrstvou skořice. Druhou novinkou je pak caffè latte růžová karamelka se zkaramelizovanými ořechy a tóny červeného ovoce nabízející harmonii sladkosti a sametového mléčného základu. Obě varianty jsou nejen chuťovým zážitkem, ale i pastvou pro oči - a ideální volbou pro zpříjemnění chladných dní.

"Touto nabídkou jsme se zaměřili na chuťovou, vizuální i čichovou atraktivitu nápoje. Podzimní novinky tak osloví všechny smysly - od vůně přes chuť až po vzhled," dodává Michal Janda.

Ať už dáváte přednost malině nebo dýni, karamelu nebo skořici, na čerpacích stanicích OMV si přijdete na své. A s aplikací MyStation navíc platí, že za čtyři nápoje získáte pátý zdarma.

Novinky ze světa OMV můžete nově sledovat také na instagramovém profilu @omv_czechrepublic .

Zdroj: TZ

Diskuse

Petrol Magazín

Aktuální vydání2025/5 Téma číslaBezpečnost v mycích centrech
Aktuální číslo

Přihlašte se k odběru novinek