Na ČS ORLEN mohou zákazníci zachraňovat potraviny i přes aplikaci Nesnězeno

Orlen_nesnězeno

ORLEN, největší síť čerpacích stanic v České republice a součást skupiny ORLEN Unipetrol, rozšiřuje své aktivity v oblasti odpovědného podnikání a udržitelnosti. Zákazníci si mohou na vybraných pražských a brněnských stanicích ORLEN rezervovat balíčky s překvapením obsahující neprodané, ale stále kvalitní potraviny z nabídky občerstvení Stop Cafe. Potravinové přebytky představují významné environmentální i společenské téma, a spolupráce s platformou Nesnězeno nabízí konkrétní cestu, jak tomuto problému čelit.

"Naším cílem je přinášet praktická řešení, která spojují udržitelnost s pohodlím zákazníků. Díky spolupráci s mobilními a webovými platformami jako je Nesnězeno se nám daří snižovat množství vyhozených potravin a současně nabízet zajímavou formu výhodného nákupu, jejíž atraktivita je mezi našimi zákazníky i širokou veřejností na vzestupu. Nesnězeno je naše druhé řešení v této oblasti, které doplňuje naše úsilí o větší udržitelnost v maloobchodu," uvádí Agnieszka Bobrukiewicz, členka představenstva skupiny ORLEN Unipetrol zodpovědná za maloobchod v Česku, Maďarsku a na Slovensku a za rozvoj maloobchodního nepalivového segmentu ve skupině ORLEN.

Obsah Nesnězeno balíčků se mění podle denních přebytků, vždy ale zahrnuje čerstvé potraviny, které by jinak zůstaly nevyužité. V pilotní fázi jsou k dispozici dvě varianty - slaný balíček Stop Cafe za 79 Kč a sladký balíček Stop Cafe za 49 Kč. Zákazníci tak mohou za zvýhodněnou cenu získat například sladké pečivo, croissanty, sendviče, wrapy, panini nebo bagety. Rezervace i platba probíhají jednoduše přes aplikaci Nesnězeno. Vyzvednutí balíčků je možné mezi 12:00 a 16:00 na vybraných čerpacích stanicích ORLEN v Praze a Brně - ideálně při běžné zastávce na tankování nebo na kávu.

"S velkými řetězci máme bohaté zkušenosti - ať už se jedná o sítě kaváren, pekáren, nebo prodejce potravin. Jsme proto moc rádi, že mezi ně nyní můžeme přivítat další silnou značku na českém trhu, jakou je ORLEN, a jsem přesvědčen, že jí máme co nabídnout. Opřít se mohou o naši zákaznickou bázi čítající přes 1,2 milionu uživatelů, celorepublikové pokrytí nebo více než sedm let zkušeností na lokálním trhu s možností expanze do sousedních zemí," uvádí Jakub Henni, spoluzakladatel a generální ředitel Nesnězeno, a dodává: "ORLEN nám pomáhá rozšířit myšlenku, že i menší potravinové přebytky má smysl zachraňovat - protože dohromady vytvářejí velký pozitivní dopad."

Projekt je aktuálně v pilotní fázi, která slouží k ověření zájmu zákazníků o balíčky s překvapením Stop Cafe. Na základě výsledků této fáze se rozhodne o případném rozšíření spolupráce na větší počet čerpacích stanic ORLEN napříč Českou republikou. Společnost tak pokračuje v rozvoji aktivit podporujících udržitelnost a nabízí zákazníkům další možnost, jak se do tohoto úsilí aktivně zapojit.

Zdroj: TZ

Diskuse

Petrol Magazín

Aktuální vydání2025/4 Téma číslaBlackout
Aktuální číslo

Přihlašte se k odběru novinek