16. 6. 2025

Před začátkem prázdnin spustí na svých vybraných čerpacích
stanicích prodej ledových káv, čerstvých džusů a limonád. ORLEN
začne nabízet až osm nových nápojů nejen v Česku, ale také
v Německu, Rakousku, Polsku, Maďarsku, Litvě a na Slovensku. V
rámci nové mezinárodní strategie totiž ORLEN zavádí nové nepalivové
produkty a občerstvení současně ve všech sedmi zemích, kde působí.
Kompetenčním centrem v rozvoji a realizaci této strategie se
stala Česká republika.
Letní nabídka na čerpacích stanicích ORLEN přinese
osvěžení v podobě až osmi nových ledových nápojů. Zákazníci se
mohou těšit na lahodné Frappé slaný karamel, osvěžující Espresso
Tonic s ibiškem nebo s maracujou, a dvě varianty džusů -
Green Energy s kombinací pomeranče, špenátu a ananasu, a Mango
Boost s pomerančem a mangem. Pro milovníky limonád budou k
dispozici citrónová, ibišková nebo mango varianta.
"V segmentu prodeje nepalivových produktů a
občerstvení v posledních letech zaznamenáváme rychlý růst.
Naším cílem je zvýšit jeho podíl na celkovém objemu prodejů
v síti ORLEN do roku 2035 na 40 %. Abychom tento růstový
potenciál využili naplno a co nejefektivněji, sladili jsme řízení
aktivit v tomto segmentu do jednoho kompetenčního centra.
Posílení synergie také zvýší naši konkurenceschopnost na všech
trzích. Mám radost, že kompetenčním centrum pro všech sedm zemí
našeho nadnárodního řetězce ORLEN se stala Praha. Je to uznání
kvalitní práce a know-how našich zaměstnanců. Jsem nadšená, že mohu
převzít vedení tohoto skupinového centra a těším se na maximální
využití příležitostí, které nabízí," říká Agnieszka
Bobrukiewicz, členka představenstva skupiny ORLEN Unipetrol
zodpovědná za maloobchod v Česku, Maďarsku a na Slovensku a za
rozvoj maloobchodního nepalivového segmentu ve skupině
ORLEN.
Koncept prodeje občerstvení s názvem Stop Cafe je
klíčovým pilířem nepalivového segmentu značky ORLEN. V Česku
je dostupný na 357 ze 441 čerpacích stanic ORLEN v Česku, tedy
na 80 procentech čerpacích stanic. V celé mezinárodní síti
s více než 3 500 čerpacími stanicemi je konceptem Stop
Cafe vybaveno bezmála 2500 čerpacích stanic. Vedle osvědčených
bestsellerů, jako jsou hotdogy a káva, zahrnuje nabídka přes tisíc
produktů od balených produktů až po hotová jídla v tradičních,
vegetariánských i veganských variantách. V následujících
měsících pražské kompetenční centrum představí další produktové
novinky zaměřené na moderní životní styl a zdravé stravování,
včetně nových kategorií snídaní a pečiva, hotových jídel a nové
strategie pro produkty privátní značky. Tyto novinky budou reagovat
na aktuální trendy a potřeby zákazníků a nabídnou nejen zdravé, ale
i pestré možnosti výběru.
Zdroj: TZ