„We Care More“ – nová filozofie značky OMV

Maloobchodní obchod s palivy se potýká s neustále se měnícím a náročným ekonomickým prostředím. Nový slogan "We CareMore" je odpovědí OMV na tyto výzvy. Jeho úspěch je poháněn neustálou snahou o co nejlepší kvalitu výrobků, služeb a technologií, jakož i zaměřením na zákazníky, partnery a zaměstnance čerpacích stanic OMV.

ČS OMV v noci

Interní soutěže mezi týmy čerpacích stanic i neustálá spolupráce mezi partnery a zákazníky dává zaměstnancům OMV možnost vystupovat jako ambasadoři značky a poskytovat jedinečný zážitek. Čerpací stanice OMV nabízejí mnohem víc než jen pohonné hmoty. Jsou to multifunkční střediska služeb a partneři, jejichž cílem je překročit očekávání zákazníků nadprůměrnou kvalitou, flexibilitou a nejvyšším výkonem. Zákazníci čerpacích stanic OMV oceňují vynikající kvalitu, špičkové služby a široký výběr vysoce kvalitních produktů - od paliv po chuť kávy u VIVA. Nejlepší suroviny s pečetí Fairtrade jsou zkombinovány s nejlepší směsí kávy z renomovaných pražíren kávy Gimoka v Itálii. Každodenně se obslouží 1,3 milionu zákazníků na cca 1 400 čerpacích stanicích OMV v celkem 9 evropských zemích. Každý rok je prodáno 30 milionů šálků kávy, což je důkazem vedoucího postavení OMV na trhu. "We care more definuje naši servisní kulturu," vysvětluje Michal Janda, marketingový ředitel OMV pro ČR a dodává: "Potřeby a přání zákazníků jsou pro nás nejdůležitější ve všem, co děláme. Čerpací stanice OMV by měly být pro naše zákazníky první volbou. Naším cílem je nabídnout jim více, než nabízí konkurence. Čím lépe, flexibilněji a kreativněji se budeme přizpůsobovat ekonomickým změnám a přáním zákazníků, tím úspěšnější do budoucna budeme."
Aktivní zapojení partnerů a zaměstnanců čerpacích stanic podněcuje kreativitu a inspiruje všechny napříč trhy. Úspěch různých místních iniciativ vytvořených partnery a zaměstnanci čerpacích stanic OMV demonstruje silnou identitu značky a závazek pokračovat v plnění slibů. "We Care More  je filozofie naší značky. Ukazuje našim zákazníkům skutečnou vizi OMV tím, že jim nabízí to, co nejvíce oceňují. Což znamená vynikající výběr potravin, nejlepší kávu, jedinečnou atmosféru a ty nejlepší služby spolu s palivy nejlepší kvality. Koneckonců, co v životě rozhoduje, jsou právě maličkosti. Na to se naši zákazníci mohou spolehnout. Všude. Kdykoliv," uzavírá Michal Janda.

 

 

Autor: TZ, Zdroj: OMV

Diskuse

Petrol Magazín

Aktuální vydání2024/01 Téma číslaDistribuce pohonných hmot
Aktuální číslo

Přihlašte se k odběru novinek