Třetina Čechů věří věrnostním programům čerpacích stanic

Podle průzkumu společnosti Shell, který provedla ve spolupráci s agenturou STEM/MARK, jsou věrnostní programy značek mezi zákazníky v České republice stále velmi oblíbené.

Shell ClubSmart

Češi podle této studie vlastní v průměru čtyři karty patřící různým věrnostním programům. Za smysluplné je považují dvě třetiny respondentů, za svou věrnost oceňují nejvíce slevy na zboží a služby. Z výsledků průzkumu také vyplynulo, Češi vlastní hlavně karty velkých obchodních řetězců (Tesco, Billa, Teta, Penny a DM), třetina dotazovaných zase považuje za výhodné karty vydávané velkými řetězci čerpacích stanic. Prim v tomto ohledu hraje právě Shell. Věrnostní programy obhajují a využívají o něco více ženy než muži, nejčastěji jejich výhody využívají spotřebitelé ve věku 30 až 44 let. V odměnách za loajalitu značce vidí smysl a považuje je za důležité 56 % vysokoškolsky vzdělaných zákazníků. Nejčetněji uváděné důvody, jež přimějí zákazníky do věrnostního programu vstoupit, jsou přímé materiální výhody. 92 % respondentů preferuje ocenění za důvěru značce prostřednictvím slevy a zvýhodněných podmínek pro získání určité služby nebo zboží. Celých 36 % dotazovaných cíleně sbírá body kvůli konkrétní odměně.



Autor: jk, Zdroj: Shell

Diskuse

Petrol Magazín

Aktuální vydání2024/01 Téma číslaDistribuce pohonných hmot
Aktuální číslo

Přihlašte se k odběru novinek